910 +937 -27
Kudos
#37614 (Top 11.7697%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 47.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 272 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -17 |
910 +937 -27
Kudos
#37614 (Top 11.7697%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 47.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 272 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -17 |
19
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 12.7 |
| Reacties per reaguursel | 1.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 30-09-2009 |
| Eerste reactie op | 25-05-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-25 10:14:15 door lamskabouter op De haring is op!
Dat is gewoon het haringvliet.
3 kudos 2026-06-25 10:10:08 door zwavelzuursaus op De haring is op!
Misschien moet je jezelf niet Phreako Rico noemen als je niet eens rijmt..
26 kudos 2026-06-25 10:06:37 door Dweeziltje op De haring is op!
Ik denk dat het een geintje is.
1 kudos 2026-06-22 17:11:54 door BlauwePlatvink op Putain zat in een dagelijkse dip.
@JanHuyghen | 22-06-26 | 16:43: En de novitsjok dus ook al. Gaat niet goed daar (of juist wel).
0 kudos 2026-06-22 16:40:52 door Styllurt op Putain zat in een dagelijkse dip.
@Timmeh..! | 22-06-26 | 17:53: Maar dan heeft die stinkrus nog z'n zin...
2 kudos 2026-06-22 16:08:08 door Youtoo2 op Putain zat in een dagelijkse dip.
@Sybjap | 22-06-26 | 16:32:
Thee drinken is ook een optie bij Poetin.
6 kudos 2026-06-22 15:53:08 door Timmeh..! op Putain zat in een dagelijkse dip.
Met Poetin in je nek kan je maar beter niets vreten en gewoon sterven van de honger.
0 kudos 2026-06-22 14:56:07 door Anus-Martius op Putain zat in een dagelijkse dip.
@Sybjap | 22-06-26 | 17:32: Optie 3 was een executie middels een antitankraket...
23 kudos 2026-06-22 14:43:55 door JanHuyghen op Putain zat in een dagelijkse dip.
De polonium was op.
-8 kudos 2026-06-22 14:34:47 door Schijtebrij op Putain zat in een dagelijkse dip.
De blender was stuk, dus hij kon er geen smoothie van maken.
62 kudos 2026-06-22 14:32:26 door Sybjap op Putain zat in een dagelijkse dip.
optie 2 was een val uit het raam.
10 kudos 2025-11-13 16:16:06 door Bullshitski op Zwarte humor voor om je dag te beginnen
maar wie is het?
-5 kudos 2024-07-25 10:28:36 door Dwingend_Gordijn op Met de lullo's op verkansie
Het is oke.
31 kudos 2024-07-25 10:21:31 door Naregeit op Met de lullo's op verkansie
Waarom? Mogen homo's niet op vakantie dan?
1 kudos 2024-07-25 10:17:50 door DePolariseerMeneer op Met de lullo's op verkansie
Voor de kleingeschapen vriend in het gezelschap zodat de '(k)ontvanger' niets te kort zal komen.
10 kudos 2024-07-25 10:13:19 door altijd-guus op Met de lullo's op verkansie
Ja maar als je die verstopt in de handbagage van je maat is dat echt heel hilarisch bij de bagagescan op schiphol, want dat heeft echt nog nooit iemand gedaan....
-5 kudos 2024-07-25 10:12:27 door vaat_slabbetje op Met de lullo's op verkansie
Dat is toch het moment dat je vol trots na een jaar oefenen mag laten zien dat je ook een derde binnen kunt krijgen?
17 kudos 2024-07-25 10:10:32 door huigkaasgrenouille op Met de lullo's op verkansie
Mama heeft het gefilmd
4 kudos 2024-07-25 10:10:11 door AmraniPlatje op Met de lullo's op verkansie
Ieder zijn ding toch?
33 kudos 2024-07-25 10:08:03 door tafelpoot38 op Met de lullo's op verkansie
Is daar iets mis mee dan?
0 kudos 2020-01-22 08:35:37 door AlbertBreinstein op Analoog gamen in de trein
Herkenbaar!
15 kudos 2020-01-22 06:24:25 door Boney-S op Analoog gamen in de trein
Heb ik ook verschrikkelijk. Ik til mijn voet er dan ook steeds bij op.
59 kudos 2020-01-21 20:10:22 door Rest in privacy op Analoog gamen in de trein
Ik doe dat nog steeds.